Tuesday, May 04, 2010

Gua Buat Promosi Sekarang

( sila semak gambar katbawah.thanks)

Salam semua. Gua menyediakan khidmat touch-up foto special untuk lu orang..professional photoshop editing dengan harga yang tip-top murah-berpatutan.


kalau lu orang tak suka atau tak puas hati-benci-menyampah dengan work gua, tolong inform dan gua akan dengan senang hati memulangkan duit lu orang.


UNTUK APA TOUCH-UP GAMBAR LU ORANG??

1) untuk diletakkan kat page2 lu orang seperti facebook, twitter,blogger dan macam2 lagi lah.

2) untuk dibuat simpanan peribadi-kenang-kenangan.

3) boleh dicuci kat kedai gambar-so bolehlah disimpan dalam album & tunjuk-menunjuk kat jiran2 tetangga.

4) nak bagi kat pakwe-makwe.


BERAPA LU ORANG KENA BAYAR GUA???

Buat masa ni gua ada buat promosi, memang ngam lah untuk lu orang.. di bawah ni pakej2 yang gua offer :-

1) 4 keping foto yang lain lain = RM10

2) 10 keping foto yang lain lain = RM20

3) 16 keping foto yang lain lain = RM30

4) 35 keping foto yang lain lain = RM 60


MACAMANA PULAK KALAU LU ORANG NAK TUKAR BACKGROUND GAMBAR TU?

-ok, gua ada menyediakan perkhidmatan ni, tapi harga dia lain le..katakan salah satu atau semua gambar tu lu orang nak tukar background, caj tambahan RM10 akan dikenakan ke atas setiap keping gambar. kiranya satu gambar nak tukar background = RM10

MACAMANA NAK DAPAT PERKHIDMATAN NI?

1)
first sekali lu orang kena buat pembayaran mengikut kadar jumlah gambar yang lu orang nak gua edit. pembayaran boleh dibuat melalui akaun :

MAYBANK2u.com

No Akaun : 1622 7258 8876

Nama Akaun : Hisham Bin Mashor

No. Telefon Gua : 012 674 27 01

Kalau lu orang takde maybank2u, korang bolehlah menggunakan mesin cash deposit yang boleh lu orang jumpa kat bank2 maybank terdekat. Masukkan jumlah duit ke akaun 1622 7258 8876 dan email kan ke gua no transaksi, jumlah dan watu transaksi tu.

2) setelah bayaran dibuat, lu orang kena maklumkan gua dan email foto-yang lu orang nak gua edit tu ke email address faizul_helmy@yahoo.com
(attachkan je pic tu)

3) foto lu orang akan diedit dan mengambil masa selewat2 nya 3 hari. Foto yang siap diedit akan diemail kan kepada lu orang dalam bentuk attachment. Lu orang download dan boleh terus guna pic tu.

APAKAH FORMAT YANG NAK DIEDIT TU?

terpulang kat lu orang jpg, png,bmp,tiff dan macam2 lagi.


ADAKAH KHIDMAT GUA NI BOLEH DIPERCAYAI??

kalau lu orang rasa gua menipu, atau dah ambik duit dan blah macam tu je, lu orang boleh tanya bank detail gua dan repot je lah kat encik polis yeah...

khidmat gua ni adalah seratus peratus bersih dan tak main tipu tipu kencing-kencing.

kepuasan lu orang adalah keutamaan gua. so sekiranya ada apa2 kemusykilan bolehlah diajukan dekat komen di bawah sekian terima kasih.



Photobucket

1 comment:

awien said...

kalau kelas mengajar tak ader ke?