Wednesday, May 05, 2010

Promosi Hari Ibu

Sempena Hari Ibu ni gua berbesar hati untuk memaklumkan bahawa gua ada membuat promosi touch-up sekeping foto lu orang FREE OF CHARGE!!

Syarat-syarat promosi ini.

1) foto tersebut mestilah foto lu orang dengan ibu tersayang-tak kisah dalam apa2 pose.

2) dengan menyertai promosi ini lu orang bersetuju bahawa gua dengan sesuka hati boleh meletakkan foto yang telah diedit tersebut di page ini. - Tu je syarat2nye lain takde-tak kena bayaran pun.


Cara cara menyertai promosi ini.

1) Lu orang kena send email kat gua berserta attachment gambar lu orang tersebut.
Hantar gambar tersebut ke address : faizul_helmy@yahoo.com
(make sure lu orang letak tajuk email tu PROMOSI HARI IBU .

2) foto yang telah siap diedit akan gua send balik kat lu orang dan lu orang bebas menggunakannya untuk apa apa tujuan pun.

Promosi ni akan berjalan dari tarikh lu orang baca post ni sehingga 15hb Mei 2010 sahaja.

sekiranya ada apa apa pertanyaan dan kemusykilan, boleh lu orang post soalan di ruang komen di bawah.

Sekian Terima Kasih

2 comments:

sarah shafie said...

nk send lah...hehe

dilakochan said...

Alahai..dah terlepas..xdpt nk send.
Baru je dpt ur link.

BTW, thx cz sudi singgah blog dilakochan yek!